lunes, 30 de diciembre de 2013

Sant Silvestre de l'Hospitalet de l'Infant 29/12/2013

Penúltima cursa abans d'acabar l'any, 4km a tota pastilla a la Sant Silvestre de l'Hospitalet de l'Infant.
Amb 10 minuts de retard, a les 11:10 vam sortir els vora 300 corredors de la plaça Berenguer d'Entença per un carrer on el vent casi ens aturava a tots els corredors.
Vaig esprintar una mica perquè no em fessin caure i em vaig col·locar 2n al costat de l'Eduard Queralt (que acabaria guanyant la cursa). El vent va molestar molt durant la cursa, i m'anava avançant algun corredor. Vaig passar per la meta al km 2 amb menys de 7 minuts i 7è classificat per afrontar la segona volta. Encara em van avançar un parell de corredors més. Em va agafar una petita sensació de flato, però res important, vaig tenir temps d'esprintar una mica al final per fer menys temps ja que no podia guanyar cap posició. Finalment 9è classificat de 304 corredors amb un temps de 13min 54seg i força content pel ritme portat durant la cursa (3:29min/km)!
Ara toca fer repòs per la Sant Silvestre Montblanquina de 3,2km, he de fer bon paper al meu poble tan si com no! Almenys per compensar l'any passat que em va agafar flato i vaig fer bastant mal paper.

No hay comentarios:

Publicar un comentario