lunes, 23 de diciembre de 2013

TrailSeries Tarraco 22/12/2013

Ahir diumenge 22 de desembre vaig anar a Tarragona a córrer la cursa de muntanya TrailSeries Tarraco
Després de diversos contratemps i confondre el lloc de sortida, vaig arribar a les 9:50 a la sortida, temps just per agafar el dorsal i calentar 5 minuts. Allà em vaig trobar amb l'Àlex, tot un crack però una mica refredat!
A les 10 van donar el tret de sortida de la cursa de 21km i 10 minuts després de la de 10,5km, la que feia jo!
La cursa començava amb una baixadeta per muntanya fins a la part baixa del barri. D'allí començava una pujada bastant forta fins a un avituallament al km3. Aquí ja anava ben posicionat, entre els 10 primers. Després va venir una baixada forta fins al Pont del Diable i seguidament una pujada força pesada fins al avituallament anterior. Baixada tècnica i seguidament pujada fins a la meta, força ràpida per evitar que m'avancessin dos nois que tenia enganxats a darrere. Finalment creuo la línia de meta 7è amb 47'59'' (al marcador de la foto 10' més)
En acabar un bon massatge i cap al Aquum la Pineda amb els amics!

RECORREGUT I PERFIL DE LA CURSA

No hay comentarios:

Publicar un comentario