jueves, 19 de diciembre de 2013

10KM RACC 15/12/2013

El diumenge 15, vaig anar al Circuit de Catalunya a Montmeló per córrer la cursa 10KM RACC
La inscripció em va tocar en un sorteig al Facebook, tot això que em vaig estalviar! A les 9 vam arribar allà, vam aparcar, vam agafar el dorsal i amb tot, es van fer les 9:45.
Vaig anar amb els meus pares i la meva germana fins al lloc de sortida, al final de la recta, i em vaig col·locar al primer calaix.
A les 10 sortim els casi 2300 atletes de la cursa de 10km, i 8 minuts després ho feien els de 5km. Em poso entre els 50 primers llocs i mantinc un ritme bastant regular tot i el desnivell considerable.
Cap al km 4 acabem la volta al circuit i entrem cap a la zona de boxes i el parking
Després vam sortir a fora del circuit, vaig passar pel control del km5 amb 19min 17seg, un bon temps, però despres va venir una pujada molt bèstia que va fer baixar el ritme de tothom. Cap al km7, vam tornar a entrar al circuit, a la seva part mes alta i vam acabar de completar la volta. Als últims 500 metres vaig fer un canvi de ritme molt bó i vaig avançar algunes posicions. Finalment 37è de casi 2300 corredors i molt content pel rendiment després d'aquesta setmana dura d'entrenaments!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario