viernes, 6 de diciembre de 2013

Volta a l'Estany d'Ivars 17/11/2013

El diumenge 17 de novembre, vaig anar amb el meu pare a Ivars d'Urgell per córrer la famosa Volta de l'Estany.
Allà em trobo amb els 2 cracks aranesos, el Joserra i el Xavi, amb qui parlo una estona. També veig el Fernando, el meu ex-professor de Educació Física, i més gent que conec de Montblanc o de les curses. A les 10, els 1000 corredors (630 als 10km i 370 als 5km) sortim simultaniament: els dels 10km des de Ivars d'Urgell, i els dels 5km des del km5 de la cursa, a la vora de l'Estany.
Vaig a un bon ritme els primers quilòmetres (el ritme que porto sempre) però de sobte, al km 4 em comença a avançar gent i veig que la cosa no va massa bé. Els bessons se'm començen a carregar de mala manera, mai abans se m'havien carregat tan aviat! Continuo a un ritme acceptable, però cada cop estic més cansat.
Miro el rellotge i veig que es casi impossible fer sub40, però ho intento i apreto al km9, avanço algun corredor i un de la cursa de cadira de rodes. Finalment creuo la meta amb 40min 30seg.
Parlo amb altra gent i em diu que tampoc era una cursa ràpida i que el que m'ha passat, podria ser pel terreny mixt de la cursa. El cap de setmana que vé, descans merescut!

No hay comentarios:

Publicar un comentario