jueves, 5 de diciembre de 2013

Cursa del Sant Crist de Balaguer 10/11/2013

El diumenge 10 de novembre, vaig anar amb el meu pare i un amic a Balaguer, per disputar la Cursa del Sant Crist
Aquest any amb un recorregut molt plà per fer marca, i curiosament no es puja al Santuari del Sant Crist. Una o dues voltes al circuit de 5km, a escollir. A les 10 ens col·loquem els vora 350 corredors de les dues distàncies a la sortida
Ja des del principi vaig agafar un molt bon ritme i anaven caient els quilòmetres amb un temps de rècord (per mi, clar).
Vaig passar el control de pas al km 5,2 amb 19min 23seg i vaig fer la segona volta de 4,8km a un ritme brutal. Estava cansat, però podia més, i quan venia una costa, apretava. Quan veia un rival aprop, apretava. I així fins que vaig veure que podia baixar la meva marca (fins aleshores 37min 47seg). I així va ser, vaig augmentar encara més el ritme a 500 metres per la meta, i la vaig creuar amb 37min 38seg. Vaig apretar els punys en senyal de victòria i desfogant-me per tot el cansament acumulat durant la prova. I com si no en tingues prou, encara em vaig veure en cor de fer la cursa infantil de 2000m que vaig guanyar amb comoditat (uns 7min30seg)

No hay comentarios:

Publicar un comentario