viernes, 6 de diciembre de 2013

Cursa Solidària per la Marató de TV3 Artesa de Lleida 1/12/2013

Avui toca Artesa de Lleida! 10km per comprovar el meu estat després de la parada pels exàmens.
Aquesta cursa quedava eclipsada per la Lleida5k que es disputava el mateix dia a Lleida i aplegava unes 1500 persones (4ta posició del meu amic aranés Joserra). Tot i així, molt bon ambient a Artesa de Lleida, la típica cursa casolana amb el Championchip com a unica tecnologia: m'encanten aquestes curses!
Doncs bé, a les 10 sortiem els 200 corredors de les curses de 10km i 5km disparats pels camins d'Artesa de Lleida. Cursa amb força desnivells, però en aquesta els vaig aguantar molt bé, estava molt còmode donant-ho tot en cada passa que feia. No sabia en quina posició anava, però sabia que entre els 15 o 20 primers. Anava bé de temps per fer sub40, i encara vaig apretar més al últim km perquè no m'avançés ningú i per fer millor marca, però tot i que aquest últim quilòmetre va ser el més ràpid, vaig acabar amb 40min 30seg.
Algun error de quilometratge o uns metres de més, tan se val. Finalment, 11è general i 2n Sub21.

No hay comentarios:

Publicar un comentario