martes, 10 de diciembre de 2013

10k Vilaverd 8/12/2013

El diumenge passat vaig anar a Vilaverd, un poblet a 5km de casa, per córrer la Vilaverd 10k per la Marató de TV3.
Vaig arribar a 2/4 de 10, i al cap de mitja hora van donar la sortida on una cinquantena de corredors vam sortir a completar les dues voltes de 5km en que constava la cursa.
Vaig sortir juntament amb un noi del Facvac de Valls en 3ra i 4ta posició, ens les anavem intercanviant de tan en tan però sense dir res. 2km de baixada que van servir per acabar d'escalfar, tot i l'alt ritme que portavem. Gir de 360 graus i enfilem amunt, ens desviem per una pista de terra i comença la pujada forta. Aquell noi no afluixava, jo tampoc, podia seguir en aquell ritme perfectament. Pujades i més pujades dures fins a Vilaverd de nou, passem pel lloc de sortida amb 5,15km a les cames i uns 20min 30seg.
Tornem a fer la baixada de 2km a un ritme bonsissim, el gir de 360 graus novament i agafem la pista de terra en pujada. 7,5km i em noto una mica de mal de panxa, però segueixo apretant, tot i així, vaig que el noi del Facvac se m'escapa, miro enrrere i veig el 5è a uns 20 segons i apreto tot el que puc. El 3r se m'escapa, però intento mantindre un ritme bó fins al final. Últim km, augmento el ritme, entro a dins del poble i faig un canvi de ritme els últims 100 metres. Entro 4t a 17 segons del 3r!
10300 metres en 41min 38seg, bon temps tenint en compte el desnivell considerable de la cursa, i el fet de que fos mixta (asfalt i terra). Dilluns continuo entrenant, i el cap de setmana més quilòmetres als 10km RACC del Circuit de Montmeló!

No hay comentarios:

Publicar un comentario