miércoles, 8 de enero de 2014

Sant Silvestre Montblanquina 31/12/2013

L'últim dia de l'any toca la Sant Silvestre Montblanquina, 3,2km (crec que 3,5km) per l'interior de Montblanc.
A les 17h es donava la sortida, però una estona abans ja estava allà amb els meus amics que també corrien. Amb 10 minuts de retràs degut a la cursa infantil de 500m (que ja vaig guanyar al seu dia) es donava la sortida a la cursa "llarga", dues voltes de 1,6km per dins del poble amb sortida a la Plaça Major.
Em vaig col·locar cap al davant, entre els 10 primers i la cursa anava transorrent de forma molt ràpida.



Cap a la part final em va agafar una mica de flato quan anava 7è classificat i això em va fer perdre una posició, però tot i així vaig arribar bé a meta entre aplaudiments de la gent que em coneix!
Al final 8è classificat amb 11min 42seg, a 3:39min/km. Ara a gaudir de la festa de Cap d'Any!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario