martes, 30 de mayo de 2017

Unirun 5/3/2017

Per primer cop, anava a córrer la Unirun a Barcelona, la cursa de les universitats de 6.779m, representant la Universitat Autònoma de Barcelona, on estudio.


Vam sortir molt aviat de Montblanc i havia dormit poc, estava una mica cansat, però com que vam arribar amb temps, vaig poder escalfar bé i vaig arribar llest a la sortida.


Sortida força ràpida pel Fòrum, tot i que em vaig moderar. Vam sortir a la Ronda Litoral i allà va pitar el Garmin el primer quilòmetre: 3'49'', deu ni do, anava força ràpid en comparació a feia dues setmanes a Balaguer. Vaig moderar una mica més el ritme i vaig passar el segon quilòmetre amb 4 minuts justos. Anava bé però es notava el ritme i una mica la calor. Anava enganxant-me a gent i anant a buscar els de davant, anava amb bones sensacions.

Cap al quilòmetre 3,5 vam passar per sota un pont on hi havia els meus pares i la meva nòvia animant-me i fent-me fotos. Un plus d'energia.



Després de passar el túnel, vam sortir a una zona on hi havia un fals pla que s'em va fer força pesat, tot i així anava recollint "cadàvers" de gent que havia sortit massa forta, i conservava el bon ritme, cosa que em motivava a seguir donant-ho tot.
Vaig passar el control del quilòmetre 5 amb un molt bon temps de 19'32'' (3:55min/km), em vaig trobar amb l'Eva, que que havia coincidit a Sitges i vam anar uns metres junts fins que la vaig deixar enrere, estava anant molt fort i ja casi que no em quedaven forces.

Aleshores va arribar l'últim obstacle: el pont. Un pont peatonal amb una bona pujada (i després baixada) que trencava el ritme, però vaig treure totes les forces per afrontar-lo amb garanties. Vaig passar el km6 en 23'45'' (ritme de 3:57min/km) i vaig fer el pont.
En acabar, vaig sprintar el que quedava de baixada i cursa fins la línia de meta, amb el ja típic sprint final per rascar segons i alguna posició.


Finalment vaig entrar amb 26'39'' a un ritme de 3:56min/km i una 103a posició de 2545, hi havia força nivell a davant. Vaig acabar molt cansat, fins i tot amb alguna arcada, però havia valgut la pena, córrer per sota de 4:00min/km durant casi mitja hora era senyal de que els entrenament anaven bé i les coses començaven a sortir bé.
Tampoc era el circuit ideal per córrer, un plus més; havia estat una bona cursa i en treia una valoració molt bona, amb ganes de més.

RECORREGUT I PERFIL DE LA CURSA D'AVUI

No hay comentarios:

Publicar un comentario