martes, 30 de mayo de 2017

Cursa de la Franja 26/3/2017

Amb la bona propoaganda que m'havien fet els companys de Fraga, vam anar a córrer els 10km de Fraga, anomenada Cursa de la Franja, una cursa que es presentava força ràpida, amb ganes de recuperar les bones sensacions perdudes a Torrelameu
.

Vam arribar una mica justos de temps i vam haver d'escalfar ràpid amb el meu pare i el Xavi, que ens l'haviem trobat. Sense massa temps, vam anar a la sortida i en breu es va donar l'inici.



Vaig sortir poc per sota de 4:00min/km, volia provar d'aguantar el ritme, i vaig passar el primer quilòmetre en 3'53''. El circuit era molt pla i a doble volta, pero tenia molts girs de 180º, 4 a cada volta, cosa que trencava el ritme, encara que a mi no em va afectar massa.



Anava fent, sense cap pressió, i marcant els quilòmetres just per sota de 4'00'', a 3:59min/km com un rellotge.


Anava bastant còmode a aquell ritme, val a dir que portàvem pocs quilòmetres. En acabar la primera volta, els de 10km ens desviavem per no passar per la meta i seguiem un altre cop a completar la segona volta, vaig passar el km5 en 19'55'' i bastanta força encara, estava sorprés.





Al principi de la segona volta, em vaig marcar com a objectiu atrapar la llebre de 40min, que estava poc per davant. Al km7, que passava amb 27'59'' la vaig atrapar i no vaig dubtar dues vegades en seguir tirant, em veia amb bastantes forces encara.

Vaig anar retallant segons al 40 i al km9, que passava amb 35'47'' vaig decidir apretar per baixar encara més segons. Les forces ja no eren les mateixes, però vaig acabar de patir els últims metres, anava avançant algun corredor i em motivava anar atrapant-los.
Finalment vaig encarar la recta de meta amb un sprint.


I vaig entrar a meta exhaust amb un temps de 39'28'' i 28a posició de 208 corredors, completant l'últim quilòmetre en 3'41''.



En acabar la cursa, avituallament de fruita, fruits secs, fideuà... Ideal per recuperar forces, i foto amb els amics de la Lliga Ponent.


Súper content del resultat, 10km a 3:57min/km, deixo enrere la mala cursa de Torrelameu i torno a córrer per sota de 4:00min/km, perfecte! Queda molta feina per fer, per tornar a estar com abans de la lesió.

RECORREGUT I PERFIL DE LA CURSA D'AVUI

No hay comentarios:

Publicar un comentario