viernes, 26 de mayo de 2017

Reis Race Igualada 6/1/2017

Un any més a la clàssica del dia de Reis, la Reis Race d'Igualada.


Aquest any, correria la distància de 5km ja que portava poc rodatge i aniria per sensacions.
La idea era fer la 2a volta amb el meu pare animant-lo. Com sempre, ens vam trobar alguns coneguts, però no tants ja que no solem anar a córrer per aquella zona.
Es mantenia el recorregut dels altres anys, com sempre amb alguna petita modificació.

 Vam sortir foça ràpid ja que era en baixada el primer quilòmetre, i sense adonar-me'n, vaig passar amb 3'48", molt ràpid pel que podia fer. A continuació venia una bona pujada que em tornaria a posar al temps adequat, i així va ser, vaig completar el km2 en 4'08" i el km3 en 4'22". El cansament es feia evident, i anant a roda d'una corredora que portava un ritme que m'anava bé, passaven els metres més ràpids.
Al no ser una cursa ràpida i no estar bé de forma, el crono no m'importava massa, més que res buscava sensacions i poder correr a bons ritmes. El km4 va ser el més lent degut al cansament, unes pujades i molts tombs, el vaig completar en 4'36" i ja portava 16'55".


Ara com sempre, tocava apretar a l'últim quilòmetre, i així va ser, em vaig posar a avançar corredors i vaig acabar amb un bon sprint, completant el km5 en 3'48" i amb un temps final de 20'45", i una 23a posició general de 169 corredors.
Tot i el crono discret, es una bona marca degut a les característiques del circuit, a més, després ho vaig completar amb uns altrs 5km al ritme del meu pare en 27'12".


Una cursa més, uns qunants quilòmetres més que serveixen per tornar a arrencar!!

RECORREGUT I PERFIL DE LA CURSA D'AVUI

No hay comentarios:

Publicar un comentario