domingo, 28 de mayo de 2017

Cursa del Sant Tornem-hi de Guissona 8/1/2017

Primera cursa de la Lliga Ponent 2017 a Guissona, la segona edició i no hi vaig faltar.


Aquest any amb nou circuit, per fora del poble, per camins de terra. Era la meva primera competició de 10km després de la lesió i no sabia com aniria.

Feia molt fred i vaig estar escalfant amb el Xavi Gutiérrez i el meu pare pels carrers de Guissona una bona estona, i en acabar vaig deixar la samarreta de màniga llarga i vaig anar ràpid a la sortida, que vaig arribar molt just, en arribar ja van donar el tret, així que vaig sortir una mica endarrerit.


Però ràpidament vaig anar avançant gent i em vaig posar a un bon ritme amb un grupet. Els primers 5km eren en lleugera pujada i els 5 últims en baixada. Vaig passar el km1 en 4'00'' i després vam entrar als camins de terra.
La cursa es feia dura, i cada cop tenia menys fred i més calor.
El km5 va ser al capdamunt de la pujada, on hi havia l'avituallament, que vaig passar en 21'58'', se m'havia fet molt dura la pujada, però ara tocava accelerar a la baixada i recuperar el temps perdut. I així va ser, vaig fer un parell de quilòmetres en 3'59'' i la mitjana va baixar molt.
 Cap al km7,5 vam entrar al poble i vaig apretar una mica més i vaig passar algun corredor més. Es feia molt dur, però veia que podria baixar de 42', un temps que em semblava força bo vist els 20'45'' de la Reis Race dos dies abans en circuit dur.
Vaig anar pujant més el ritme i al final, vaig entrar en un sprint amb alguns corredors més i parant el crono amb 41'19'' però em faltaven uns 150m pels 10km.


El Garmin em deia que havia corregut a 4:10min/km, un ritme molt bo pel circuit que era, un resultat que em donava confiança per les pròximes competicions!! Després de reposar una estona vaig anar a mirar la classificació amb la sorpresa de ser el 1r classificat de la categoria de joves.


Després de recollir el trofeu vam anar cap a casa, havia estat un bon matí.

https://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=16047789

No hay comentarios:

Publicar un comentario