viernes, 26 de mayo de 2017

Cursa de la Llufa de l'Espluga de Francolí 28/12/2016

Després de fer la Cursa del Galet a Solivella, tocava tornar a la Cursa de la LLufa de l'Espluga de Francolí, on l'any passat vaig poder guanyar. Aquest any sortia amb un altre objectiu, anar retrobant-me amb les bones sensacions.


Aquest any havien modificat el recorregut, passant de 3km a 2,4km, però amb un circuit molt més exigent, amb mols trams d'escales i carreronets, i pràcticament sense cap tram ràpid. Després d'escalfar bé pel fred que feia, vaig anar a la sortida amb els companys i vaig esperar a la sortida.

Només començar, un tomb tancat amb un embús, i seguidament un tram d'escales, va ser força dur començar d'aquella manera, anava avançant algun corredor, molts que havien sortit forts a la sortida.

Al final de la volta hi havia un tram corredor on vaig poder esgarrapar segons, per fer-se una idea de la duresa del circuit, el primer km el vaig completar en 5'05'' i el segon en 5'12''. Al final de la primera volta és on hi havia la majoria de gent animant i va anar molt bé per afrontar la segona volta. 

Després de tots els desnivells, vaig arribar a la recta final on vaig avançar algun corredor més i em vaig posar a ritmes pròxims i per sota de 4:00min/km.

Vaig entrar a meta amb un temps de 11'51'' (ritme de 4:56min/km), sort del sprint final. La posició crec que va ser la 14 d'uns 150 corredors aproximadament. Ni idea dels temps dels primers per tindre una referència. La qüestió es que havia tornat a trobar-me bé corrent, això si, fatal de cardio, cansant-me molt ràpidament... Caldrà entrenar força i fer molts kms per tornar a estar com abans!

RECORREGUT I PERFIL DE LA CURSA D'AVUI

No hay comentarios:

Publicar un comentario