martes, 16 de mayo de 2017

Cursa del Galet de Solivella 24/12/2016

Després de més de 8 mesos després de la lesió de turmell (esguinç mal curat), em tornava a posar les bambes per córrer una cursa, era la Cursa del Galet de Solivella.


Els entrenaments intermitents que havia fet fins aleshores havien sigut curts i no gaire ràpids, més que res per agafar bones sensacions, i alguna petita lesió que altra havia tingut, després de tan de temps parat... Així que afrontava la cursa com un entrenament més. A més, el circuit dur no permetria fer cap bon temps.
La cursa era de 5,3km, a doble volta i amb força desnivell, combinant terra i asfalt.
La sortida va ser rapideta en baixada, encara que jo m'ho vaig pendre amb més calma.


Vaig gaudir del trajecte, també exigint-me. Vaig passar per la zona de meta al final de la primera volta, el turmell responia bé i el cansament ja s'estava fent notar.


A la segona volta, em vaig voler exprimir una miqueta més, i com que corria sol, s'em va fer una mica més pesat. Al pas pel km5 el vaig passar aproximadament en 23'10'', vaig acabar de fer els últims 300m tan ràpid com vaig poder tot i la pujadeta, i vaig arribar a meta amb un temps de 24'31", corrent a un ritme de 4:37min/km.
Vaig acabar força cansat de la cursa per la meva poca forma, i també per el canvi de ritme final.



Finalment, una bona valoració de la cursa, sempre és bo anar sumant quilòmetres després d'un temps parat, a més també el desnivell ajuda a enfortir.

Ara a esperar la pròxima, la Cursa de la Llufa de l'Espluga el dia 28, una altra cursa popular per tornar a agafar l'hàbit de les curses.

RECORREGUT I PERFIL DE LA CURSA D'AVUI

No hay comentarios:

Publicar un comentario