viernes, 26 de mayo de 2017

Sant Silvestre Montblanquina 31/12/2016

Com és tradició, l'últim dia de l'any toca córrer la Sant Silvestre Montblanquina, aquest any amb una petita modificació al circuit, fent-la de 3,5km.


Vam quedar amb els amics i vam anar a buscar el dorsal, i després vam escalfar junts una estona. Anavem saludant tots els amics del poble que corrien i els que no. Una estona després, vam anar a l'arc fins que van donar la sortida.



Com sempre, sortida ràpida, però jo no em vaig flipar i vaig sortir conservador. A mesura que anaven passant els metres, anava avançant gent que havia sortit massa forta.


Em vaig trobar a l'Àlex Martínez i vam anar junts força estona. Vam atrapar el Joel Cervelló que havia sortit molt fort, i el vam deixar enrere. Vam passar el km1 en 3'52'' i manteniem el ritme. Al km1,75 (amb un temps de 6'47'' (ritme de 3:53min/Km) vam passar per la zona de sortida per començar la segona volta.


Vam baixar sensiblement el ritme a la segona volta, cada cop es feia més pesat córrer en aquell ritme. Vam fer el 3r km en 4'18", i en total 12'09", anava poc per sobre de 4:00min/km, així que al tram final vaig apretar i vaig deixar l'Àlex enrere, vaig posar-me a un bon ritme i a uns metres de meta, l'Àlex em va passar com un coet.


Finalment vaig entrar a meta amb 13'42" els 3,5km (ritme de 3:56min/km) i 19è classificat de 228 corredors.


Molt content de tornar a córrer per sota de 4:00min/km i més en un circuit com aquest, però queda molt de treball per fer. Ara a celebrar el cap d'any!

RECORREGUT I PERFIL DE LA CURSA D'AVUI

No hay comentarios:

Publicar un comentario