sábado, 6 de mayo de 2017

Cursa Cara Nord Vimbodí 10/4/2016

Després de la intensa cursa a Blancafort tocava participar a una altra cursa a prop de casa, la cursa Cara Nord de Vimbodí, de 13km de mitja muntanya i uns 250m de desnivell positiu.


Erem una bona colla del Club Atlètic Montblanc, vam guanyar el premi a equip més nombrós.


Vaig estar escalfant amb els companys del club i amb el Carles, tot un crack.


Una estona després vam anar a passar el control de sortida per col·locar-nos a l'arc.


La sortida va ser ràpida, per dins del poble i una baixada al sortida del poble, fent un primer km en 3'28" i en el grup capdavanter. Després d'una bona pujada, ens vam dirigir a l'Ermita dels Torrents on entravem al bosc per uns camins molt bonics fins a sortir a Riudabella. Poc després passavem el km3 en 11'22", un ritme potser massa fort.

Anavem junts amb el Carles, fins que va arribar la pujada cap a Poblet que el Carles va cedir i jo vaig tirar. Anava el 5è. Els 4 primers ja s'havien despenjat, i ja veia que avui no era el dia per intentar seguir-los, em faltava un puntet de forçes, potser pels forts entrenaments durant la setmana.

Vaig entrar a Poblet i vaig creuar el Monestir pel pati, allà hi havia el km5 que passava amb 19'41" (ritme de 3'56"). Un cop a fora de Poblet, anavem per unes pistes de terra llargues entre vinyes que es feien pesades mentalment i allà vaig baixar una mica el ritme, a més que ja anava una mica cansat del inici fort. Després per uns corriols corribles i força xulos, però que feien baixar el ritme.

 Cap al km9,5 sortia a una pista de terra en lleugera baixada que ajudava molt i vaig recuperar un bon ritme de 4:00min/km i per sota. Vaig passar el km10 en 41'17". Feia estona que anava sol i la calor ja feia estona que començava a picar, però vaig seguir fotent-li canya per rebaixar una mica el crono.
Cap al km12, que passava amb 49'12" (ritme de 4'06") i tocava encarar l'últim km de cursa, el mateix que el primer però a l'inversa.

Ni la pujada ni res va impedir que marques un bon ritme fent-lo en 3'50" i acabant entrant a meta en 5a posició general i un temps de 53'01".



En arribar a meta vaig estar esperant els amics i companys de club, que un cop a la meta ens vam agrupar i vam fer petar la xerrada.


Després de fer l'avituallament, vaig rebre el premi de 1r júnior, molt content per la cursa i les bones sensacions tot i la càrrega.


No hay comentarios:

Publicar un comentario