miércoles, 8 de julio de 2015

Cursa dels Ibers d'Arbeca 29/3/2015

Després de dues setmanes lesionat i amb exàmens, arribava a la Cursa dels Ibers amb l'incertesa de com aniria.
Amb una mica de mal al peu encara afrontaria els 10,5km de la cursa que sortia d'Els Vilars, una poblat ibèric i que feia uns tombs per aprop del canal en un circuit molt plà pero de terra i en un dia molt calorós. Després d'escalfar una mica i recollir el dorsal, ens vam col·locar a la línia de sortida, i amb una ambiantació iber força xula, ens van donar la sortida i vam començar a córrer.
Notava que podia córrer força bé i no em feia gaire mal el peu. La calor em xafava molt però anava fent. Els dos primers quilòmetres van sortir per sota de 4min, però a partir d'aleshores els quilòmetres oscil·laven entre 4:00 i 4:06. No tenia massa bones sensacions, tot i que anar a aquell ritme considerant la lesió que acabava de passar, estava molt bé. Vaig passar el km5 en 19min 44seg, a un ritme de 3:57min/km. Sabia que seria molt difícil mantindre aquest ritme així que vaig intentar fer la cursa a un ritme per sota de 4min/km. Vaig anar tirant per arribar com més aviat millor i passar la màxima gent que pugués, és a dir exprimir-me al màxim. Veia com cada quilòmetre perdia uns segons i m'anava atansant al ritme de 4:00min/km. Cap al km9, que vaig passar amb 35min 58seg, vaig veure que pujant la intensitat podria aconseguir el ritme final mitjà desitjat sense problema, així que vaig apretar i vaig avançar un grupet on hi havia el Joan Mogas, president del CA Montblanc i ell va ser l'únic que em va seguir. Vaig passar el km10 en 39'51'' i seguidament vam arribar de nou a Els Vilars, on vaig esprintar perquè no m'atrapés el Joan.
Finalment acabo els 10,5km en 41'43'' a un ritme de 3:58min/km i força content pel rendiment després de la lesió, i a més a més content perquè he sigut 3r de categoria!



No hay comentarios:

Publicar un comentario