viernes, 17 de julio de 2015

Cursa dels Bombers de Lleida 12/4/2015

Era el retorn a les curses d'asfalt després de la lesió i exàmens. M'hauria agradat arribar més preparat a aquesta cursa ja que és molt ràpida i hagués pogut provar de fer una bona marca.
Vam anar a Lleida uns quants montblanquins.
El Jaume Iglesias, el Joan Martín, el meu pare i jo feiem els 10km, mentre que el Pau Roales feia els 5km. Després d'escalfar un mica i recollir el dorsal, ens preparem i anem cap a la sortida. Em col·loco a la primera fila i espero fins que donen el tret de sortida i surto disparat.
Surto a bon ritme i passo el primer km en 3:32. Hi ha molt d'ambient i molt gent animant i els primers quilòmetres em passen volant. Al km3, que passo amb 11:08 m'avança el Xavi Gutièrrez del ANEC i anem junts una mica fins que em deixa enrere. Noto molt la calor i la falta d'entrenament, però vaig aguantant. Passo el km4 amb 14:59 i veig que el sub37 és practicament impossible (m'ho esperava abans de començar), així que aniriem a pel sub38.
Passo el control del km5 amb 18min 44seg, tinc marge d'error, però aquest tram és de fals plà i vaig perdent força temps per quilòmetre. Arribo al km7,5, que acaba la pujada i seguidament passo el km8 amb un temps de 30:53. Aquí veig que el sub38 també és impossible avui, així que apreto per fer la millor marca possible. Em marco un últim quilòmetre rapidíssim en 3:30 i entro a meta al sprint amb un temps de 38min 19seg.



Llàstima de l'estat en què arribava perquè aquesta cursa té un circuit força ràpid on hagués pogut córrer a 3:45min/km, però avui tal com estava, ja em dono per satisfet, tampoc és una mala marca. RECORREGUT I PERFIL DE LA CURSA D'AVUI

No hay comentarios:

Publicar un comentario