jueves, 23 de julio de 2015

10km Montbrió del Camp 26/4/2015

Decidint a última hora, vaig anar a córrer els 10km de Montbrió.


Em vaig inscriure d'última hora i després d'escalfar una mica i xerrar amb alguns companys, vaig anar a la sortida per esperar el tret de sortida, que no va tardar en sonar.


Vaig sortir a ritme controlat, sense passar-me i vaig passar els 2 primers quilòmetres en 3:43 i 3:40 respectivament. La calor apretava molt i no vaig tardar en baixar el ritme. Em va atrapar el Manel Navarro i vam córrer junts just per sota de 4:00min/km.
Vaig acabar la primera volta relativament bé amb un temps de 19:06. Aleshores, vam fer una baixada de ritme molt forta i vam completar el km6 en 4:13, la calor picava de valent, es notava que s'acostava l'estiu. Al km7, que hi havia una bona baixada, vam agafar aire i recuperar una mica de temps fent aquest quilòmetre en 3:52. A continuació venia un tram per dins d'un parc que feia de mal córrer i que ja m'havia sorprés a la primera volta ja que no m'ho esperava, jo que pensava que era una cursa ràpida... Al km9, al final del parc, vaig atrapar un corredor que feia poc m'havia avançat. Vaig posar-m'hi al costat i vam començar un sprint que acabaria guanyant jo i entrant a meta amb 38min 40seg


El temps és aproximat, ja que hi va haver un enrenou amb les classificacions i a mi em van posar 37:50, però realment havia fet 38:40. A més a més, la cursa era més curta, li faltaven 120m, dit d'una altra manera, quasi mig minut. En haver descansat una mica, vaig anar a mirar la classificació i havia estat el primer de la meva categoria.


No hay comentarios:

Publicar un comentario