jueves, 23 de julio de 2015

Cursa a l'Ermita de Sant Josep 1/5/2015

Un any més, l'1 de maig es fa la Cursa a l'Ermita de Sant Josep.

M'estrenava com a corredor de l'Atlètic Montblanc en la cursa més adient per fer-ho.



Després de parlar amb tots els coneguts, amics i companys, vaig anar a buscar el dorsal i allà em vaig trobar el Jose Ramon Rodríguez, que un any més corria a Sant Josep! Vam escalfar junts i vam anar cap a la zona de sortida.


Sortida ràpida degut a la baixada en els 2,5 primers quilòmetres (al pas pel km2, 7:07) .


La baixada havia acabat i tocava pujar, suaument, però pujar. La llebre de 40min, que va sortir força ràpida em va atrapar al km3 i vam anar junts. Vaig passar per davant de casa i la meva mare em va fer unes fotos.




Vam fer tota la recta de la Muralla de Sant Jordi en el grupet, i a la part final em vaig escapar una mica ja que els coneguts donàven ànims i motiva molt.






Cap al km4,5 vam sortir de la zona urbana per anar en direcció al Mas de Carlons. A mig camí vaig passar el km5 en 19:23, però faltava la part més dura de la cursa, una bona pujada que no va tardar en arribar i em va fer baixar molt el ritme (a mi i a tots), allà em vaig trobar un noi de la meva categoria caminant i li vaig donar ànims, més endevant en vaig atrapar un altre de la meva categoria que tampoc anava massa bé però ell va seguir-me el ritme. Vam arribar al capdamunt de la pujada, al km6,5 juntament amb el grup de la llebre de 40min, estava clar que aquells segons perduts, s'haurien d'esgarrapar de la baixada que venia a continuació per poder baixar de 40min.




A contiuació va vindre una baixada que em va anar molt bé per esgarrapar segons al crono ja que en aquells moments la meva mitja de ritme era lleugerament superior als 4:00min/km.
Vaig arribar al capdevall, coincidint amb el km8 que passava amb 31:59, super just, i els dos últim quilòmetres eren de pujada. Allà vaig apretar i el camí de terra em perjudicava una mica. Vaig acabar la torrentera i vaig sortir al asfalt de nou on vaig poder volar. Una petita baixada em deixava al km9 que vaig passar amb 36:06, necesitava fer un últim quilòmetre ben ràpid i fer sub40, així que vaig apretar i vaig pujar el ritme. Vaig atrapar la llebre de 40min que estava uns pocs metres per davant meu, i el noi que anava amb la llebre, va seguir-me. Al km9,5 en la última pujada, dura però curta, vaig deixar-lo una mica enrere i als últims metres vaig acabar d'adjudicar-me la posició 20 i el sub40, ja que vaig entrar a meta amb 39min 50seg.



Després de descansar una mica, ja que el circuit era molt dur i la calor havia fet acte de presència, vaig anar amb els amics que estaven per allà i una estona després a recollir el premi de 1r Junior.


No hay comentarios:

Publicar un comentario