miércoles, 15 de julio de 2015

Trail Setmana Santa de Prades 5/4/2015

Per tercer any consecutiu, tocava anar cap a Prades a fer el Trail. Després de guanyar-lo l'any passat sense gaire complicació aquest any hi havia més rivals bons.
Amb la incertesa del que passaria en una cursa de trail amb el peu encara una mica adolorit segons en quin moviment, vaig pendre la sortida de la cursa curta de 9km.
Només començar ja ens vam destacar 3 corredors, el Arturo del Trail Tarraco, un noi que anava de vermell a qui no conec i jo

Vam anar els tres junts un bon tros fins que l'Arturo s'en va anar una mica i després el noi de vermell. El noi de vermell feia la cursa llarga així que no em preocupava, però l'Arturo no ho sabia segur però suposava que la llarga. Un cop al Coll del Bosc les dues curses es separaven i no veia ningu a davant meu.
Suposava que anava primer de la curta, així que vaig anar fent a bon ritme. Vaig passar l'avituallament i totalment sol vaig anar corrent pels Plans del Pagès i la zona de la Baltasana per unes pistes que mai havia passat. Llavors vaig arribar a una bifurcació en que no vaig veure indicació i vaig tirar equivocadament cap a l'esquerra. 400m després vaig adonar-me que no era el camí correcte i vaig tornar a la bifurcació, aleshores ho vaig veure bé i vaig anar tirant per allà. Una estona després, entrant al poble uns nois em van cridar que anava 2n i no entenia res. De totes maneres vaig apretar per fer ell mínim temps possible.


Finalment entro a meta amb 45min 15seg en segons posició ja que veig alla l'Arturo del Trail Tarraco que havia fet la curta i m'havia gunayat, i de bastant perquè ell és més bo que jo i perquè jo vaig fer uns 600m de més.
Doncs el peu em va respectar força i vaig poder correr bé. Després d'un descans tocava anar a recollir el trofeu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario