viernes, 17 de julio de 2015

Cursa Solidària de la URV de Tarragona 19/4/2015

Coincidint amb la Setmana Medieval a Montblanc i havent dormit poc la nit abans, vaig anar a córrer la Cursa Solidària de la URV al Port de Tarragona.

Vaig anar-hi amb el Joan Martín i allà em vaig trobar amb l'Àlex Folch. Vam recollir el dorsal i després vam trotar una mica per escalfar, seguidament vam anar cap a la sortida, ens vam desitjar sort i vam sortir a afrontar uns 10km molt plans però amb molta calor, xafogor i una mica de vent. Vaig començar fort però sense passar-me (km1 en 3:38).

Vaig seguir per l'escullera però a ritme cada cop més lent. Al gir del km3,7 vaig passar-lo amb 14:25 (3:54min/km) i allà em vaig "desinflar" una mica i vaig fer un km a 4:03. Anava al capdavant d'un grupet marcant el ritme, però cap al km5 que passàvem amb 19:25, algú ja em va avançar.
En sortir de l'escullera ja al km7 (27:21) encaro la recta de la Platja del Miracle per fer un anar-i-tornar on perdo una mica de temps per l'agotament i calor.


Em vaig proposar baixar de 39min. Vaig arribar al km9 amb 35:18 i sabia que si volia fer sub39 hauria de fer un últim quilòmetre rapidíssim, així que em vaig posar les piles i vaig acabar de patir l'últim quilòmetre. Vaig entrar a meta amb 38min 56seg i molt cansat.
En acabar, vaig descansar i estirar una mica a la sobra i em vaig retrobar amb els amics per comentar la cursa. Per la calor i xafogor que havia fet i havent dormic poc, va estar força bé la cursa.

RECORREGUT I PERFIL DE LA CURSA D'AVUI

No hay comentarios:

Publicar un comentario