viernes, 12 de junio de 2015

Cursa de la Nòria 15/3/2015

El diumenge dia 15 de març, vam anar a Torrelameu a córrer la Cursa de la Nòria, cursa que no havia fet mai.
Vam anar-hi 5 montblanquins: El Joan Martín, el Pere Casas, el Pau Roales, el meu pare i jo. Tots corriem la cursa de 10,2km excepte el Pau que feia la de 5,4km.
Després d'escalfar una estona, vam anar a la sortida i em vaig col·locar a primera fila. Llavors van donar la sortida i em vaig posar a córrer ben ràpid per no caure cap a la sortida del poble.
Després d'un primer km en baixada, em va atrapar la Rosamari Carulla, la primera dona, i vam anar junts fins a arribar al poble.
Aleshores vam creuar el poble.


Després de creuar el poble vam seguir per una pista asfaltada durant uns quilòmetres fins a trencar per una pista de terra que ens va deixar a una bonica pista de terra que anava en paral·lel al riu. La Rosamari se m'havia escapat una mica, però vaig seguir aguantant el ritme fins a arribar al km9 on tornavem a trobar la pista asfaltada i ja només quedava una recta i una pujada fins al poble. Allà vaig apretar i vaig pujar el ritme. Poc a poc em vaig anar atansant a la Rosamari i la vaig avançar. A continuació vaig passar pel km10 en 38min 28seg, i en la pujada final vaig esprintar una mica més i encara vaig avançar a un altre corredor.
Volia baixar de 40min i vaig apretar tot el que vaig poder. Vaig acabar creuant la meta amb un temps de 39min 44seg. Per acabar, entrega de premis on vaig tenir sort de ser el primer de la meva cateogria M1 (sub25)



No hay comentarios:

Publicar un comentario