martes, 2 de junio de 2015

Milla Urbana de Vila-seca 16/1/2015

Vaig veure que es feia aquesta milla a prop de casa un divendres a la tarda: la Milla Urbana de Vila-seca o Cursa de Sant Antoni. Ara feia molt de temps que no corria una milla, des del 2012 a Alcover (5min 37seg) i tenia ganes d'una cursa explosiva, així que vaig agafar el tren i vaig baixar a Vila-seca. Després d'agafar el dorsal (gratuït) vaig anar a pendre alguna cosa per esperar la hora de la sortida. A mitja hora de la sortida vaig anar a veure les curses infantils, canviar-me i escalfar una mica. La cursa consistia en dues voltes de 850m amb pujades i baixades. A l'hora d'inici vaig anar cap a la sortida i en donar el tret, vaig esprintar i em vaig posar dels 10 primers (erem uns 40 senior masculí). Anava a una velocitat molt alta, cosa que no estic acostumat i tenia por de que m'agafés flato, però no. Vaig passar el km1 en 3:09 i vaig seguir apretant i avançant alguna posició. Finalment vaig entrar a meta exhaust amb 5min 07seg (3:11min/km) i en sisena posició general. Va ser una cursa molt explosiva però també molt divertida al ser semi-nocturna. Vaig passar una bona tarda, i a més vaig aconseguir marca personal en milla.

No hay comentarios:

Publicar un comentario