jueves, 4 de junio de 2015

10km Cambrils 1/3/2015

Per fi aquest any no tenia cap compromís i podia córrer els 10km Cambrils, una cursa molt plana (excepte el primer i l'últim km) ideal per fer una bona marca, ja que transcorre per la vora del mar durant 5km i gira per tornar pel mateix lloc. Tenia ganes de baixar de 37min, això implicava córrer a un ritme de 3:42min/km.
En arribar a Cambrils em vaig trobar al Jose Ramon Rodríguez, el meu amic aranés que venia a fer marca personal als 10km i a revalidar el Campionat Universitari de 10km. Després de saludar-lo ens vam posar a escalfar amb el Joan Martín i el Jaume Iglesias, els dos de Montblanc.


Un cop ja haviem entrat en calor, vam anar cap a la zona de sortida i em vaig tornar a trobar al Jose Ramon. Vam xerrar una estona fins que van donar la sortida.


Primer km en baixada força ràpid, en 3:27.
Llavors, en agafar el passeig marítim, em trobo els meus tiets que em fan unes fotos.
Després segueixo aquelles rectes infinites a un bon ritme, però no el desitjat 3:42min/km. Quan estava a punt d'arribar al gir del km5, vaig creuar-me amb els primers classificats. El Jaume Leiva era primer en solitàri i el Jose Ramon estava en un grupet perseguidor a uns quants metres. Vaig passar el control del km6 amb un temps de 18min 46seg, el sub37 estava molt difícil, i més anant com anava, força cansat, i a més la brisa em molestava de cara tant d'anada com de tornada. Anava ajuntant-me amb corredors dispersos per tenir una referència. Vaig perdent algun segon cada quilòmetre però m'esforço per fer la millor marca possible. Cap al km8 em vaig ajuntar amb un noi que em va animar, i pocs metres després el vaig deixar enrere per afrontar l'últim km de la cursa (en pujada) tan ràpid com fos possible.


Encaro la pujada final amb molt de cansament acumulat i amb l'objectiu de baixar de 38min, faig un canvi de ritme i esrinto.
I finalment acabo l'esprint entrant a meta amb un molt bon temps de 37min 49seg, molt cansat.


Després de menjar una mica i hidratarme, vaig anar a buscar el Jose Ramon, que havia quedat 4t general amb 33min 21seg, i ens vam fer una foto amb el guanyador dels 10km, el Jaume Leiva, que havia aconseguit un espectacular temps de 30min 50seg.
Bones sensacions un setmana més tot i que no tan bones com la setmana anterior a La Pineda. La següent cursa, serà la de la Nòria de Torrelameu en 15 dies.

RECORREGUT I PERFIL DE LA CURSA D'AVUI

No hay comentarios:

Publicar un comentario