miércoles, 3 de junio de 2015

Cross de Valls 15/2/2015

El diumenge dia 15 de febrer al matí, vam anar amb el meu pare a córrer el 26è Cross de Valls que es feia al Fornàs.
En arribar vaig recollir el dorsal i vaig mirar les curses dels més petits amb mun pare. Després vam anar a escalfar els dos fent una volta de reconeixement al circuit. El circuit eren un total de 4,2km de terra i plens de pujades i baixades. A les 11h van donar la sortida i, juvenils, juniors (jo) i veterans (el meu pare), vam sortir corrent cap a fer les 4 voltes al circuit. Em vaig col·locar cap a les posicions de davant, però hi havia força nivell. Tot i els desnivells, corria a un ritme de 3:40min/km. Vaig doblar el meu pare una vegada i al cap de poc, vaig encarar el tram final del circuit fins a la zona de sortida/meta. Al final vaig arribar 9è de 25 amb un temps de 15min 23seg (3:40min/km) i primer júnior. En acabar vaig anar a trobar-me amb l'Àlex Folch que corria més tard i vam estar jugant a futbol una estona per fer temps, fins que vaig anar a recollir el premi.


No hay comentarios:

Publicar un comentario