jueves, 4 de junio de 2015

10km Pineda Platja 22/2/2015

Havia vist que es disputava aquesta cursa de circuit pla a prop de casa, i no m'ho vaig pensar dues vegades en apuntar-me.
Vaig anar-hi amb el meu pare i el Joan Martín, que tornava a córrer després d'una pausa de 2 anys.
Després de recollir el dorsal, vam escalfar un rato els dos. Jo tenia bones sensacions, no feia molta calor, no feia vent, hi havia un circuit molt pla... tot era favorable per fer un bon temps. Vaig anar-m'en cap a la sortida i en quan va sonar el tret em vaig conecentrar i em vaig posar a córrer.
Només començar em vaig posar cap al davant i anant a un ritme força ràpid, vaig fer el tomb al passeig marítim, fins que vaig passar per la meta amb 1,4km
A partir d'alla, vaig baixar una mica el ritme (3:52min/km) i el vaig mantindre constant fins a passar pel control del km5 amb un temps de 18min 52seg, la cursa anava força bé.
Aleshores jo pensava que baixaria el ritme, com sempre, però no va ser així i vaigs er capaç d'aguantar el ritme. Cap al km8 que vaig passar en 30min 36seg, vaig pujar el ritme i vaig avançar un corredor. En tenia un altre a la vista uns 50m endevant, així que vaig pujar el ritme i m'hi vaig anar acostant.
Quan el vaig tenir al costat, ell també va augmentar el ritme, però jo vaig acabar d'exprimir-me i vaig avançar-lo. Finalment vaig creuar la meta amb un temps boníssim de 37min 33seg i en posició 14 de la general.
Després de descansar una mica, vam anar a dutxar-nos i pendre alguna cosa. Molt bona valoració de la cursa, tenint el campte que em va sortir més ràpid el segon parcial de 5km que el primer: 18'52'' + 18'41'' Ara toca 10k Cambrils!!

RECORREGUT I PERFIL DE LA CURSA D'AVUI

No hay comentarios:

Publicar un comentario