sábado, 26 de abril de 2014

Trail de Setmana Santa de Prades 20/4/2014

Últim cap de setmana, i com ja vaig fer l'any passat, Trail a Prades! Aquest any 7km o 20km, a escollir, i vaig triar 7km per no cansar-me tant ja que no havia fet gaire cosa durant la Setmana Santa.
Després d'escalfar una mica pels carrers de Prades, vam pendre la sortida els corredors de les dues distàncies.
Només sortir em vaig col·locar 1r amb l'Arnau Torra i vam començar a enfilar per una pista amb una pendent força considerable. Arribats al capdamunt de la pendent, vam seguir pujant més suaument fins que ens va atrapar el Joan Salamaña, guanyador del UTMCD i que acabaria guanyant la cursa llarga d'avui. Un cop ens va atrapar, només vam tenir temps de saludar-lo i desviar-nos ja que feiem la curta! Vam passar per l'avituallament sense agafar res, només saludant, i vam tirar avall. A 1km de meta em desenganxo de l'Arnau i m'en vaig sol en primera posició fins que quan estic a punt d'entrar al poble em confonc de cami, i quan me n'adono rectifico. L'Arnau m'atrapa però em torno a despenjar d'ell i entro a la meta en solitàri i primera posició general dels 7km. L'Arnau arriba al cap de 20 segons i 6 minuts més tard, entra el tercer i la resta de corredors van arribant. Al cap d'una bon estona comença el lliurament de premis i L'Arnau i jo pujem al podi.
Just després de l'entrega de premis marxem cap a casa a dinar i a menjar la mona!! Molt content per guanyar per primer cop una cursa en categoria general!! Espero que no sigui l'últim cop!

RECORREGUT I PERFIL DE LA CURSA D'AVUI

No hay comentarios:

Publicar un comentario