lunes, 7 de abril de 2014

Mitja Marató de Blancafort 6/4/2014

El diumenge dia 6 d'abril vaig anar a Blancafort a fer la mitja que organitzen per segon any els meus amics del A.E. Blancafort.
Després de saludar a tots els amics de Blancafort i els montblanquins que vam venir, em vaig posar a escalfar. A les 9:30 es va donar la sortida de les dues curses, 5km i mitja.
Vaig començar una mica fort, al costat d'un noi que quan em va dir que anava a fer 1h24, vaig afluixar el ritme. Després em vaig col·locar una estona amb el Jordi Pijuan que feia els 5km.
Al km5 passava amb 20'15'' i vaig col·locar-me amb el Joan Mogas, president del Club Atlètic Montblanc, i el Joan Carles Rosselló, atleta del A.E. Blancafort. Vam fer el tram des del km6 al 12 junts passant pel km10 en 41'54''.
Al km 13 es començava la pujada forta, 3,5km amb uns 100 metres de desnivell.
El Joan ja s'havia escapat, però vam anar amb el Joan Carles junts una bona estona fins que també s'em va escapar. Al km 17 (1h 14') girem i encaro la baixada rapidíssim, a menys de 4min/km. Avanço al Joan Carles i li trec uns segons. Passo pel km20 amb 1h 25' 37'' i veig possible l'objectiu proposat de baixar de 1h30'. No afluixo i encaro una pujadeta abans d'entrar al poble amb molta rapidesa. Arribo a l'entrada al poble i porto 1h29', no podré fer sub1h30, però no em rendeixo i començo a fer un sprint, baixant pels carrers de Blancafort fins al passeig on hi ha la meta, esprinto una mica més, aturo el cronometre i creu-ho la meta, miro el rellotge i... 1h 29' 56'' Ho he aconseguit!!
Després de descansar i menjar alguna cosa va venir l'entrega de premis on a part dels trofeus habituals es va fer un homenatge al Billy Sancho i a la Fina Alaminos, pares d'un amic meu i corredors que formen part del A.E. Blancafort i que van patir un greu accident al gener d'aquest any, la Fina va quedar menys afectada però el Billy va amb dues crosses i en té per almenys un any i mig sense córrer recuperant-se lentament de l'accident. Li van donar una samarreta firmada pels seus amics (m'incloc) i un dorsal personalitzat
Finalment molt content de la cursa d'avui! La setmana que bé Bombers de BCN!!

RECORREGUT I PERFIL DE LA CURSA D'AVUI

No hay comentarios:

Publicar un comentario