miércoles, 16 de abril de 2014

Cursa dels Bombers de Barcelona 13/4/2014

El diumenge 13 d'abril vaig córrer la Cursa dels Bombers de Barcelona, una cursa de 10km que pel que m'havien dit era molt ràpida ideal per fer marca.
El dissabte a la tarda vaig anar a Barcelona amb la meva germana que viu allà i vam anar a buscar el dorsal al Palau de Congressos a la Diagonal. Com molta gent feia, jo també vaig buscar el meu nom en una taula que hi havia tots els noms dels inscrits
L'endemà al matí, em vaig aixecar a les 7, amb temps, i vaig esmorzar i preparar-m'ho tot i vam anar tirnat cap a l'estació de França, on hi havia la sortida. Només arribar vaig trobar-me amb el David Arjona, un crack del FACVAC de Valls.
A falta de 15 minuts per la sortida, vaig entrar al calaix que em tocava, el sub37'
A les 10 en punt, i després d'un compte enrrere força motivador, es va donar la sortida de la Cursa dels Bombers.
Vaig tenir la sort de sortir cap al davant, tot i així hi havia poc espai i havia d'esquivar alguns corredors. Vaig veure algú que queia al terra i tot. Jo vaig anar seguint i un cop al km1 la cosa es va anar dispersant una mica. Al pas pel km2,5 el vaig passar en 9min20seg(fins allà a 3:44min/km) i poc després em va avançar la llebre de 37 minuts, que és la que volia seguir. No la podia seguir perquè feia molta calor i a més em volia reservar forces per la baixada. Veia que cada cop s'allunyava més i veia impossible el sub37 desitjat. Vam arribar al avituallament del km4 i vaig agafar una mica d'aigua. La Gran Via es va fer eterna i el ritme no era per baixar de 37 minuts, així que vaig anar fent com vaig poder i vaig passar el control del km5 amb 19min03seg (fins allà a 3:48min/km) un temps no massa bó però acceptable considerant la calor que feia i que els 5km havien estat en lleugera pujada. Van girar per Marina i per Ausiàs March i allà hi havia el control del km7,5 que vaig passar amb 28min39seg (fins allà a 3:49min/km). Sabia que el sub37 era impossible, però alemenys havia de lluitar per fer una bona marca. Em vaig posar al costat d'un noi del At. Corbera que em va acabar guanyant i vam comentar la calor que feia, que era impossible baixar marca en aquestes condicions. Vaig passar pel km9 amb 34min20seg i havia d'intentar el sub38, és a dir, fer l'últim km en menys de 3min40seg. Era baixada però estava molt tocat, vaig anar avançant corredors i un cop vaig encarar la recta final, vaig fer un sprint per creuar la meta en 37min54seg, un temps prou satisfactòri per les condicions meteorològiques que hi havia. Finalment 370 classificat d'uns 22000 corredors.


RECORREGUT I PERFIL DE LA CURSA D'AVUI

No hay comentarios:

Publicar un comentario