lunes, 17 de marzo de 2014

Quart de Marató de Reus 16/03/2014

Aquest diumenge vaig anar a Reus a córrer el Quart de Marató (10,548km). El dia anterior em vaig fer una contusió (calmant) al quàdriceps dret jugant a futbol i em feia mal només caminar, així que tenia dubtes de si podria córrer en condicions i fins i tot de si podria córrer. Vaig anar a Reus igualment, i tot escalfant notava molèsties, menys de les que m'esperava, però això no treia la possibilitat d'abandonar al km5, al final de la primera volta. A les 9:45 em vaig col·locar a la línia de sortida juntament amb els 370 corredors que feien una de les dues proves, el Quart o el Mig Quart.
No vaig sortir massa ràpid per culpa de la cama, però als 200m vaig veure que no em feia gens de mal, i vaig apretar. Vaig passar el primer km per sota de 4min i no em feia mal, i vaig decidir continuar amb el ritme. Al km2 em va atrapar el David Arjona del FACVAC que feia la curta i haviem parlat d'anar junts, així que el vaig esperar una mica i vam anar junts fins al km3 on em vaig despenjar d'ell ja que tenia forces.
Al km 5 el David em va atrapar i el vam passar en 19min 39'seg llavors ell va fer un sprint per acabar la cursa curta en menys temps ja que només li quedava mig km. Jo vaig seguir i la calor em va xafar molt, tenia la boca seca i les constants pujades i baixades em van carregar molt les cames.

Al km10 passava amb 40min 17seg i la meva intenció, un cop vist que no em feia mal el quàdriceps, era de córrer per sota de 4min/km així que vaig augmentar el ritme pel mig quilòmetre que quedava i ho vaig aconseguir! 42min 11seg a 4min/km clavats!
Finalment, 27è de 267, tal com estava, ja hi hauria firmat abans de començar de fer aquest temps! A part del bon temps, també vaig quedar primer de la categoria M1 (sub19 anys)

No hay comentarios:

Publicar un comentario