lunes, 31 de marzo de 2014

Cursa del Jonc 23/3/2014

El diumenge 23 de març, me'n vaig anar a córrer la Cursa del Jonc a Menàrguens, un poblet entre Lleida i Balaguer.
Feia un dia molt ventós, però molt! I després d'escalfar una mica es va donar la sortida de la cursa. Em vaig col·locar en la cua del grup capdavanter, llavors els més ràpids van marxar i ens vam quedar un noi i jo que vam anar junts una estona fins que el vaig aconseguir deixar enrrere. Anava 10è classificat i el vent empipava molt. Al km7 vaig atrapar al 9e classificat, i després de fer uns metres junts, el vaig deixar enrrere. En seguia d'aprop i jo no sabia que ara faltava la part més dura, els puja-i-baixa pel perímetre del poble. Doncs si, van ser 3km molt durs però que vaig poder resistir, perquè a part de les pujades, tenia el fort vent en contra. Finalment, després d'una pujadeta, vaig creuar la meta en 9a posició general i 39min 08seg. Força content pel temps donades les circumstàncies del vent i el desnivell. La setmana que vé Cursa del Calçot a Valls!

RECORREGUT I PERFIL DE LA CURSA D'AVUI

No hay comentarios:

Publicar un comentario