lunes, 3 de marzo de 2014

Cursa de Carnestoltes de Puigverd de Lleida 2/3/2014

L'endemà de Carnaval toca la Cursa de Puigverd de Lleida de 10km
Cartell de la cursa i canicross
En arribar, vam anar a buscar el dorsal i em vaig trobar el Xavi Gutierrez de l'ANEC, tot un crack! Després d'escalfar junts i amb el meu pare que feia la cursa curta de 6,2km ens vam col·locar a la línia de sortida i l'alcalde de Lleida Àngel Ros va donar el tret de sortida.
Sortida de la cursa
La cursa va començar fent un tomb per dins del poble on vaig notar que els cordons de la sabata estaven una mica fluixos i en sortir del poble, al km2, vaig parar 5 segons a estrenye'ls. Vaig despenjar-me una mica del grupet capdavanter, però de seguida em vaig enganxar a darrere de la primera noia. El Xavi i companyia, es van escapar una mica però els tenia controlats. Sabia que no els podria guanyar, però la intenció es que no se n'anessin massa. Al km 4,5 els de la cursa llarga ens desviàvem cap amunt mentre que els de la curta seguien recte. Aquell era l'inici de la famosa pujada cap a la Serra de Puigverd, una pujada de més d'un quilòmetre que es feia molt dura. A mitja pujada vaig aconseguir superar la primera noia i posar-me en 10a posició general. Al km 6 s'acabava la pujada i donaven una mica d'aigua. Allà començava la baixada, més suau que la pujada forta que acabàvem de fer. Allà vaig perdre de vista el Xavi i vaig accelerar, només veia 2 nois que anaven junts a uns 30 segons davant meu. Vam seguir així fins a l'arribada, on vaig veure que seria molt difícil de baixar de 40 minuts, però tot i així vaig accelerar i vaig acabar la cursa amb sprint per dins del camp de futbol on hi havia la meta.
Arribant a meta amb temps equivocat al marcador, realment 40' 07''
Al final 40min 07seg, una marca discreta però molt bona vist el desnivell de la cursa. De fet, tothom va fer un parell de minuts més de l'habitual, segons els comentaris que vaig sentir. El Xavi 7è amb 39min 05seg i primer veterà. En acabar l'entrega de premis de la cursa i del canicross, van donar pas a l'entrega de premis de la Lliga de Ponent, una lliga de curses organitzada per iter5 on puntuen les curses de 10k i mitges cronometrades amb xip groc. Jo vaig quedar 1r junior i el Xavi Guiterrez 1r M40.
Podi de la Lliga Ponent 2013 amb el Xavi Guierrez

No hay comentarios:

Publicar un comentario