martes, 14 de enero de 2014

La Sansi Mataró 10k 12/1/2014

El passat diumenge, aprofitant que haviem d'anar per la zona a veure un teatre a la tarda, vaig anar a córrer La Sansi de Mataró
Era una circuit totalment plà sense gairebé cap desnivell tret d'un parell de pujadetes de no res. A falta de 5 minuts per les 10 els 1000 corredors ens vam anar col·locant cadascú al seu calaix
Amb una mica de retràs es va donar la sortida d'aquesta cursa que recorria pel port de Mataró
Sortida molt ràpida i pas pel km1 en 3'28'', i el km3 en 10'51''. Al km3 m'atrapa la Inna Lèbedieva, una reconeguda atleta a les comarques de Barcelona per les moltes victòries que ha aconseguit. Continuem un al costat de l'altre i els km van caient. Passem el km5 en 18'34''
Tothom animava a la Inna i ningú m'animava a mi, però jo seguia al seu ritme, anava molt constant i m'anava bé com a llebre. A l'últim km vaig pujar el ritme i la vaig deixar una mica enrere, vaig apretar tan com vaig poder per baixar de 37 minuts... i ho vaig aconseguir!! 36'54'' nets
Molt content per la nova MMP aconseguida en la meva distància prefereida: 10km Molt millor del que m'esperava. Però la jornada també ha deixat una nota negativa i es que en refredar-me, em va sortir una sobrecàrrega al peu esquerre, això vol dir que ara toca repòs i en pic estigui curat, a entrenar de nou! A per noves curses!

RECORREGUT I PERFIL DE LA CURSA D'AVUI

No hay comentarios:

Publicar un comentario