miércoles, 8 de enero de 2014

ReisRace Igualada 6/1/2014

Com ja vaig fer l'any passat, el dia de Reis al matí, cap a Igualada a córrer la ReisRace, la Cursa de Reis de 10km (10,5 al wikiloc) que passa pels llocs més emblemàtics de la ciutat en dues voltes de 5km plenes de pujades i baixades
Després d'escalfar una mica pel passeig on es donava la sortida, vam col·locar-nos tots els 400 corredors a la sortida i a les 10:30h en punt es va donar la sortida.
Ja des del principi, el primer de la categoria es va escapar i vam anar junts amb un altre noi de la meva edat durant tota la cursa, des del primer quilòmetre fins casi al final. Al km5, vam passar junts (és el noi de groc i alt) pel control de chip amb 19min 36seg
Vam anar junts més estona en un petit "duel" i jo jugava una mica amb ell fent-li canvis de ritme per cansar-lo fins que al km8 me'n vaig separar una mica, uns 10 metres. Vaig augmentar el ritme i el vaig anar deixant enrere, però no molt. A 500 metres de la meta vaig començar a esprintar amb un parell de corredors als que vaig superar i de pas em vaig assegurar el sub40 creuant la meta amb 39min 48seg i 2n de la categoria.
15 segons després va arribar el Carlos Cervera, el noi amb qui havia estat durant tota la cursa. Després d'estirar i comentar una mica la cursa amb altres atletes, va començar l'entrega de premis on vaig pujar al podi junt amb el Sergi Solé i el Carlos Cervera.
Ara al dinar de Reis a casa dels avis!!

RECORREGUT I PERFIL DE LA CURSA D'AVUI

No hay comentarios:

Publicar un comentario