lunes, 5 de febrero de 2018

Mitja Marató de Lleida 19/11/2017

Tocava córrer la Mitja de Lleida, la mitja on tinc la marca 1h22'07'' i que venia disposat a baixar, ja que era l'última oportunitat de la temporada perquè no volia fer més mitges. Era la 4a vegada que feia aquesta mitja, l'única que he repetit, i es que tot i no ser un circuit gaire ràpid, m'agrada molt l'ambient!


Avui tenia clar que sortiria amb l'Antoni i aniria al seu ritme des del principi, a Mollerussa vaig sortir una mica massa ràpid. Resava perquè no em vingués el mal de panxa, i es que sense el mal, podria aconseguir un bon crono tot i no entrenar per la distància. Vam escalfar una miqueta pel mateix passeig de la sortida amb els del Club i mun pare, i quan s'atansava l'hora, vam anar cadascú cap al seu calaix, on ja em vaig trobar amb uns quants companys. Es va donar la sortida i els més de 1000 corredors, vam sortir!!



Vam agafar el Passeig de Ronda i vam començar a baixar, jo anava amb l'Antoni i la Rosamari i portavem un bon ritme, com sempre, el primer quilòmetre i si és en baixada, surt una miqueta més ràpid (3'42'') però de seguida vam regular.



Quan ja portàvem un parell de quilòmetres, vam girar i vam pujar pel Barri de Gardeny, seguiem amb bon ritme i molt bones sensacions.



Després vam passar un pont per sobre la via i ens vam endinsar per un barri més desert, amb carrers asfaltats i poques cases, però era `planer i es podia anar a bon ritme. Vam passar el control del km5 en 19'19'' segons el Garmin (ritme de 3:52min/km) i seguiem a bon ritme pels carrers deserts.



Un cop vam sortir d'aquell barri, vam seguir cap a la zona propera a la meta, sobre el km8, que passàvem en 30'53'' (ritme de 3'52''/km).


Allà venia una baixadeta fins a la zona de Padinyes, on poc abans haviem passat el control del km10 segons el Garmin en 39'29'' (ritme de 3'51''/km). Haviem baixat una miqueta la mitjana, però per la baixada. Un cop a Pardinyes, vam fer un bucle i vam sortir de nou per creuar el Segre.


De moment encara no m'havia agafat mal de panxa, i estava motivat. Vam anar a fer un bucle cap a la zona del polígon industrial, amb pujada i baixada inclosa, i ens vam posar cap als Camps Elisis, on vam passar pel km15 en 58'03'' (ritme de 3'52''/km).

Els quilòmetres començaven a pesar, es notava la falta de setmanes de molta càrrega i sèries llargues, però seguia aguantant el tipus. Vam arribar al Passeig de l'Estació i l'encarava amb moltes ganes, ja portavem 16,5km.


El Passeig es va fer una mica pesat, anar i tornar molt llarg, però anava a bon ritme i vaig reviscolar una mica i tornava a tindre forces. Vam sortir del Passeig i vam encarar la pujada a la Plaça Europa.


Vam arribar a la Plaça Europa ja bastant cansats i passant pel control del km20 en 1h17'32'' (ritme de 3'53''/km), seguiem a bon ritme, aguantant, i l'Antoni em va dir que tirés a l'últim quilòmetre i així ho vaig fer, anava augmentant el ritme i de sobte em vaig trobar amb el gir que conduïa a la recta final, portava 20,5km i la meta es veia molt a prop, vaig fer una mica d'esprint per baixar uns segons, i vaig creuar la meta amb un temps final de 1h20'48'' i una 41a posició general!!



M'havien sortit 20,89km al Garmin, i a tothom una distància semblant, una llàstima perquè anava a ritme per fer marca personal, hagues baixat d'1h22', però em quedo amb les bones sensacions i el bon ritme final de 3'52''/km.
Uns pocs segons després va arribar l'Antoni i ens vam felicitar mutuament. Just en acabar, vaig anar cap a fer-me un massatge per descarregar les cames, que estaven com dues pedres! Va anar la mar de bé.

 Una estona després va arribar el meu pare, i havent descansat i menjat l'entrepà de llangonissa, vam anar tirant, amb un mitja més! Per mun pare la quarta de les 4 del circuit "Mitges de Ponent" (Balaguer, Tàrrega, Mollerussa i Lleida), sent així finisher!!

Ara la setmana que ve descans, i l'altra, a pel Campionat de Catalunya de Cros Universitari al Cros ATE de Tortosa, amb molt de nivell, segur!

RECORREGUT I PERFIL DE LA CURSA D'AVUI

No hay comentarios:

Publicar un comentario