martes, 6 de febrero de 2018

Cursa de la UAB 13/12/2017

Era dimecres, i ja m'ho havia manegat per poder anar a la cursa després de classe, ja tenia el dorsal del dia abans, així que no va ser cap problema ser a l'hora a la sortida!


En arribar, feia fresca, i ràpidament em vaig posar a escalfar una mica amb uns amics de la carrera que també corrien. El circuit de la cursa era de 3,1km per volta (2 voltes) i amb força desnivell i mixt de terra i asfalt, seria dur. Un cop havent entrat en calor, vam anar cadascú cap al seu lloc dins zona de sortida i pocs minuts després es va donar inici a la cursa.



La sortida va ser força ràpida, amb un gir tancat als 200m, a continuació venia una pujada curta travessant la facultat d'enginyeria.



Allà començava una pujada més suau però llarga, que s'allargaria fins al km1,3, llavors, ja a la Facultat d'Educació, feiem un tomb i baixàvem molt ràpidament fins a la Plaça Cívica, i després per davant de Dret i Ciències, feiem cap a les columnes cargolades i en un no res ja tornàvem a ser a la zona de sortida.

Anàvem un bon grupet de 3 corredors, a un bon ritme i sense cedir, en tot moment donant canya. Poc abans de l'arc de meta, passàvem el km3 en 11'00'', i poc després acabàvem la primera volta en 11'22'' els 6,1km (ritme de 3'40''/km).

Ara afrontàvem la segona volta, tornàvem a pujar per Enginyeria i just a dalt, un professor meu que feia la caminada em va animar.
Llavors vam haver d'esquivar tots els caminadors, per sort va durar poc, però vam perdre una mica el bon ritme, vam passar el km4 en 15'03'' (ritme de 3'46''/km).
Llavors ja erem a dalt de tot a Educació i només quedava baixada (amb algun petit tobogan), i sí, la baixada a la Plaça Cívica va ser rapidíssima. Tots lluitàvem per la 5a posició, i passat el km5 (que passàvem en 18'57'' (ritme de 3'47''/km)), vam començar a córrer més ràpid, sobre 3'30''/km, ens haviem separat una miqueta i un noi de corredors.cat estava una mica despenjat a davant de l'altre noi i jo.

Llavors, a uns 500m de meta, vaig fer un canvi de ritme i vaig anar en busca del corredor escapat, i sobre el km6, que passàvem en 22'29'' (ritme de 3'45''/km) vaig atrapar-lo i vaig fer-li esprint, que ell em va seguir uns metres fins que va cedir i vaig entrar en 5a posició.



Finalment completant els 6,2km en 23'03'', a un ritme de 3'43''/km, molt bon ritme i arribant amb força al final per superar dues posicions.

Molt content doncs del bon resultat i sensacions, la següent ja serà per les festes de Nadal, a Solivella: La Cursa del Galet!

RECORREGUT I PERFIL DE LA CURSA D'AVUI

No hay comentarios:

Publicar un comentario