jueves, 1 de febrero de 2018

Cursa de Sant Miquel 15/10/2017

Ja havia fet aquesta cursa fa uns anys en la seva 1a edició, i no tenia pensat vindre-hi aquest any (tot i que em va agradar, però la setmana que ve tinc Mitja de Mollerussa), però al tocar-me una inscripció al sorteig del Facebook, em vaig animar!


En arribar ja em vaig trobar al Xavi Gutiérrez, i vam xerrar una estona i escalfar, el Xavi arribava en molt bona forma ja que preparava la Marató de Dublín.


A la sortida vaig veure alguns bons corredors, i després de xerrar una mica amb ells, ja es va donar la sortida, i amb el primer quilòmetre en lleugera baixada, va sortir a 3'26''.


Els 3 primers de la cursa de 10 i algun de la de 5 ja es van separar una mica i ens vam quedar un grupet perseguidor on hi havia el Manel Oliva, el Josep Llobera, el Xavi Gutierrez i algun de 5km.

Després de fer la part més planera per uns descampats amb carrers asfaltats, vam entrar de nou a la Bordeta i ja van començar les pujades. Vam passar per l'avituallament al km4 on es desviaven els de 5km.


Allà ens vam quedar 3 al grup perseguidor, el Manel, el Josep i jo. Anavem a bon ritme, vam passar el km5 en 18'51'', a ritme per baixar de 38', concretament a 3'46''/km, però ara venia la Pujada al Barri dels Magraners, un tram cronometrat amb una bona pujadeta de poca més d'un quilòmetre, però com que l'objectiu no era guanyar la pujada, vam seguir a ritme, lògicament més baix al tractar-se d'una pujada.
Al tram final de la pujada, em vaig desenganxar dels rivals per fer una mica menys de temps per si les mosques, 2"-3" de res, a més m'agrada apretar a les pujades.


Un cop a dalt, em vaig tornar a deixar atrapar i vam seguir amb el grupet. Feiem un tomb als Magraners i llavors, sobre el km8, que passavem amb 30'48'', a ritme de 3'51''/km, començava la baixada forta, 2km que ens portarien a tota pastilla fins a meta, amb només un repetxonet al km9 per un pont per travessar la via.
En quan va començar la baixada forta, el ritme va pujar molt, jo intentava aguantar però em costava molt, tot i així no defallia.
Quan vam arribar al km9, que vam fer en 3'25'', va arribar el pont i vaig considerar el moment oportú per posar una marxa més.




A la baixada del pont m'en vaig anar una mica i ja vaig seguir amb un ritme molt alt fins als metres finals on ja hi havia tothom animant i em va donar un plus de forces.



Vaig creuar la meta amb 37'19'' i una 4a posició general, bastant a prop del podi general, a 30". De fet, la cursa tenia uns 100-150m de menys, i sense retallar, cosa que vaig veure algú que ho feia...

Estava molt cansat, però en una estoneta vaig recuperar l'alè i vaig anar a canviar-me. Després, em vaig enterar que només hi havia podi pels 3 primers de la general, i quan ja anava a marxar, em van dir que havia sigut el 2n classificat de la Pujada als Magraners amb 4'41'', el mini esprint havia servit d'alguna cosa!!
Així que vaig pujar a recollir el premi, un bon trofeu i un lot d'embotits, i tot això al costat del Jordi Pijuan del AE Blancafort, que havia vingut a fer la pujada a tota pastilla!



Finalment, molt bona valoració de la cursa, amb forces a la pujada i fins al final, i corrent a 3'46''/km, molt satisfet i amb ganes de seguir, la setmana que ve primera mitja de la temporada, Mitja Marató de Mollerussa, a fer el que es pugui, falten quilòmetres a les cames!

RECORREGUT I PERFIL DE LA CURSA D'AVUI

No hay comentarios:

Publicar un comentario