viernes, 6 de enero de 2017

La Sansi de Mataró 24/1/2016

Després del súper resultat la setmana abans a la Cursa de l'Oli, arribava a Mataró amb ganes de rebentar el crono. Si m'havia inscrit en aquesta cursa, bàsicament era per això.


Volia que tot sortís bé, ho vaig preparar tot amb cura, tots els detalls fins a la hora de començar.


L'objectiu era clar, anar amb la llebre de 37' fins que faltes poc per la meta i treure-li alguns segons. Tret de sortida.


Vaig sortir embalat i per davant de la llebre, hi havia molta gent i no la veia. Vaig passar el km1 en 3:28 i vaig decidir frenar una mica perquè m'atrapes.


Cap al km2 em va atrapar i em vaig posar al seu ritme, estava anant força bé, però correr a 3:42 no és qualsevol cosa, així que m'anava cansant amb el pas dels quilòmetres.

Vam passar el km5 en 18'19" (a ritme de 3:40), i anavem en direcció a la zona de sortida i meta, allà el meu pare em va fer una foto poc abans del km6, que passavem en 22'02".


Uns metres més enllà, sobre el km6,5 vaig creure oportú abndonar la llebre, tenia forçes i creia que podria fer-ho, vaig començar a clavar alguns quilòmetres per sota de 3:40 i ja estava bastant apurat.

Al km8, que passava amb 29'26" (a un ritme de 3:41min/km) vam tornar a prop de la zona de sortida i meta i el meu pare em va fer una altra foto, ara ja anava més fotut, però ja només quedaven 2km i els havia de fer al màxim.


Al km8 portava 10" d'aventatja al 37', podia treure'n més! Vaig fer el km9 per l'espigó al mateix ritme, i un cop al km9 vaig posar el turbo per acabar de rematar-ho.

Vaig començar a avançar gent, les cames casi que em feien figa però vaig apretar més, vaig encarar la recta final al 100% i finalment vaig creuar la línia de meta amb 36'28" fent l'últim km en 3'27".


Vaig deixar-me caure exhaust al terra mort de cansament, ho havia aconseguit, sub37 per més de mig minut, corrent els 10km a 3:39, no podia ser!!


Després de descansar una estona, vaig anar a mirar la classificació i havia sigut 3r júnior, doble alegria!


Aquest resultat em donava més força pels pròxims entrenaments i sobretot, competicions!

RECORREGUT I PERFIL DE LA CURSA D'AVUI

No hay comentarios:

Publicar un comentario