viernes, 6 de enero de 2017

Cursa del Sant tornem-hi 12/1/2016

Primera edició d'aquesta cursa a Guissona, primera cursa de la Lliga Ponent i ganes de córrer tot i els excessos de Nadal i Reis, així que ja tenia motius suficients per anar a fer la cursa!

Vaig anar-hi amb el Jordi Pons i un cop allà, després d'agafar el dorsal, ràpid ens vam posar a escalfar ja que feia molt fred. Un cop escalfats, vam anar a la sortida per afrontar els 10km.



Sortida força ràpida però amb un gir tancat que molestava, tot i així, vaig anar buscant el meu ritme. No estava massa còmode, potser la ReisRace m'havia afectat. Vaig passar el primer km en 3:39 i ja vaig veure que no era el dia, tot i així calia lluitar per una bona marca.

El circuit, tot i ser urbà, no ajudava gaire ja que era ple de pujades i baixades, i una mica avorrit excepte el tram pel casc antic que entravem per un portal molt xulo. Al pas per meta el Garmin em marcava 4,85km i un temps de 18'27" (a ritme de 3:49min/km), no estava mal, però arribava cansat i encara em quedava una volta més.

Vaig marcar 4'12" al km6 (en pujada) i vaig dedicar-me a intentar atrapar al de davant, l'Albert Salvadó, de la meva categoria, i així va ser, al km8, que passava amb 31'02" (a ritme de 3:52min/km).
Vaig anar agafant-li distància fins que al km9, que passava amb 34'40" (a un ritme de 3:51min/km), vaig equivocar-me a un carrer per un voluntari despistat i l'Albert em va passar, però vaig reaccionar ràpid i com que l'Albert anava molt cansat (jo també) vaig poder atrapar-lo i avançar-lo.

Finalment vaig entrar a meta amb un temps de 37'40" en els 9'7km que tenia la cursa, a un ritme de 3:52min/km) i en 9a posició de 94 corredors.

Jo creia que havia quedat 1r de la categoria però resulta que un noi m'havia guanyat. Llàstima, tot i així bona cursa, una més, i a per la següent!

RECORREGUT I PERFIL DE LA CURSA D'AVUI

No hay comentarios:

Publicar un comentario