viernes, 6 de enero de 2017

Cursa de l'Oli 17/1/2016

Per primera vegada m'havia inscrit a la Cursa de l'Oli, una de les curses més populars de Ponent i que em faltava per fer, molt atractiva tan pels premis i obsequis com pel circuit i l'ambient, amb una distància de 10.360m.


Feia molt de fred i vaig decidir córrer amb la samarreta de màniga llarga, després d'escalfar bé vaig posicionar-me per començar.


Només començar, vaig sortir disparat amb el Manel Álvarez del Blancafort, el primer km en baixada va donar molt de si, en 3:29, ara tocaven uns quants km de pujada fins a la meitat de la cursa.


Llògicament vaig baixar el ritme, corria a ritmes d'entre 4:00 i 4:05 fins a arribar al capdamunt d'un turonet on hi havia avituallament, al km5 que passava amb 19'27" (a un ritme de 3:54min/km), ara tocava recuperar el temps perdut a la pujada amb una bona baixada.

I així va ser, el km6 el vaig passar en 3:25 i el km7 en 3:31, després ja es va aplanar i vaig anar corrent a un ritme més normal amb el bon grupet que haviem format amb el Manel, la primera noia, el Jordi Minguella del Borges i un corredor del Xafatolls;
però volia fer un bon temps per assegurar-me el podi de categoria i a la vegada tindre una bona marca com a referència per pròximes competicions.


Abans d'entrar a les Borges, un petit bucle amb pujades em va fer perdre alguns segons, però a l'últim tram, tot i ser pujada, la motivació em va poder i vaig treure forçes de no se on per poder fer un bon últim parcial.

Vaig passar el km10 en 37'10" i vaig acabar de despenjar-me del grup per avançar un noi de la meva categoria just abans d'entrar a meta amb un espectacular temps de 38'13" (a un ritme de 3:42min/km).



Després de descansar una estona i menjar un bon entrepà, van procedir a l'entrega de trofeus. Vaig ser 2n de la categoria emportant-me el setrill de plata i productes locals, un molt bon premi.


Finalment, molt bona valoració de la cursa, corrent poc més de 10km a ritme per fer 37' justos en 10km i a més en una cursa amb desnivell i terra, la setmana que ve a rebentar el crono a una cursa planíssima i 100% asfalt: La Sansi de Mataró!!

RECORREGUT I PERFIL DE LA CURSA D'AVUI

No hay comentarios:

Publicar un comentario