viernes, 18 de diciembre de 2015

Cursa dels Templers 13/6/2015

La Cursa dels Templers aquest any canviava una mica el circuit i l'horari, dissabte al vespre, però tot i així feia molta calor.
Vaig inscriure'm a última hora allà i després d'escalfar una estona amb el Jose Ramon Rodríguez vam anar cap a la zona de sortida i ens vam col·locar a davant, com sempre. Va sonar el tret de sortida i els quasi 800 atletes vam sortir del Turó del Gardeny cap avall pels carrers cèntrics de Lleida.
Els primers 2km van ser de baixada, i per tant, molt ràpids.

Una mica més endevant ja em vaig anar situant a la meva posició. al ser majoritàriament baixada la primera meitat de cursa, anava a un ritme força elevat i vaig passar el km5 en 18:41 (3:44min/km).
La segona part de la cursa ja va ser més feixuga amb un anar i tornar i a continuació unes pujades i baixades per arribar al peu del Turó del Gardeny i acabar pujant-lo donant-ho tot per passar alguns corredors i guanyar uns segons al crono. Finalment vaig entrar a meta amb 38'28", 5 segons més que l'any passat, però amb un circuit diferent i una calor asfixiant.
En acabar, després de descansar una estona, vaig menjar-me el fideuà d'avituallament amb el Jose Ramon i el meu pare. Va ser una bona jornada atlètica.

RECORREGUT I PERFIL DE LA CURSA D'AVUI

No hay comentarios:

Publicar un comentario