viernes, 4 de diciembre de 2015

Cursa de la Guineu 7/6/2015

Una setmana més, tocava córrer amb molta calor. Aquest cop tocava la Cursa de la Guineu, que la corria per quarta vegada consecutiva i cada any és molt bonica i entretinguda, una de les millors per mi.
Estava clar que aquest cop no es podria córrer al 100% ja que feia una calor terrible, però vam anar a la sortida i quan va sonar el tret vaig sortir a donar-ho tot i fer bona cursa.
Sortida a bon ritme i amb el pas dels quilòmetres vaig anar regulant el ritme per la calor. Vaig anar avançant gent i també em posava a roda d'algú a estones. Vaig fer el pas pel km5 en 19:42 i continuava corrent a aquests ritmes d'entre 4:00-4:05min/km.
Cap al km8 vaig veure el Miguel Fresno al lluny i vaig pujar el ritme per tal d'atrapar-lo, i ho vaig aconseguir al km9.
L´'ultim km va ser al 100% per intentar baixar de 39' i ho vaig aconseguir, vaig creuar la meta amb 38'49" i en posició 8 de 159 corredors. Li faltaven uns 100m al circuit.
En acabar, amb tanta calor i tot l'esforç em rodava una mica el cap, cosa gens normal en mi, però amb el descans i l'avituallament em vaig refer.

RECORREGUT I PERFIL DE LA CURSA D'AVUI

No hay comentarios:

Publicar un comentario