viernes, 4 de diciembre de 2015

Cursa de les Cassoles de Juneda 30/5/2015

En un calorosíssim dissabte a la tarda, tocava anar a córrer la Cursa de les Cassoles de Juneda.
En arribar allà vaig anar a inscriure'm als 10km i vaig escalfar una mica. Ja estava rajant de la suor només escalfar, seria un dia dur. Vaig anar a col·locar-me a la sortida i em vaig trobar al Gerard Combalia (que acabaria 3r general)
Van donar la sortida i vaig sortir rapidet per agafar un bon lloc.
Vaig passar el km1 en 3:36 i després ja vaig anar afluixant ja que la calor apretava i el terreny tampoc era molt bo per anar ràpid. Vam entrar a una zona on hi havia cascades i bosquet i més tard per unes pistes i camps, molt bonic tot. Estava corrent a ritmes pròxims a 4:10min/km (pas pel km5 en 19:51) ja que la calor era molt forta.
Cap al tram final vaig pujar el ritme i vaig anar avançant alguns corredors fins que vaig ser a prop del poble un altre cop i ja a l'últim quilòmetre vaig apretar tan com vaig poder per intentar baixar de 40min. Finalment no va poder ser, 40'01".


En haver acabat, vaig anar a fer-me una dutxa i després a recollir el premi de 2n de la categoria, entre els dos germans Vaqué, el Pol i el Bernat, uns cracks!

No hay comentarios:

Publicar un comentario