jueves, 28 de enero de 2016

Pujada a l'Ermita de Sant Joan 24/6/2015

Com es tradició, cada any per Sant Joan toca fer la Pujada a l'Ermita de Sant Joan.
Aquest any no arribava tan en forma com l'any passat, però aniria a donar-ho tot com sempre. Aquest any va baixar el Xavi Gutiérrez del ANEC i vam anar a escalfar junts. En acabar, vam anar a la sortida fins que va sonar el tret.
Vam fer una sortida força ràpida i cap al km2 ja vam anar afluixant. Anava en un grupet i portavem un bon ritme, anavem dels 10 primers. Ja em coneixia bé el circuit i anava força bé, fins que la calor es va començar a manifestar i vaig apagar-me força, tot i així vaig anar fent com podia.
La pista de la Pena s'em va fer eterna, el Xavi es va anar quedant enrere per un mal de panxa. Una mica abans d'agafar el corriol, vaig despenjar-me una mica del grupet i vaig anar estirant-lo. Estava anant a tope pel corriol.
Volia quedar el primer dels del grupet i vaig apretar fins arribar a l'ermita on la gent animava molt!
Ja només quedava apretar els últims metres fins a dalt de l'ermita.
I creuar la línia de meta.
Finalment força satisfet amb el resultat, 8è general amb 46'37", un minut més que l'any anterior però en més baixa forma i aquest any amb una mica més de calor. Vaig quedar primer de categoria Júnior.
A entrenar més i a veure que passa, la pròxima, els Barrancs de Llegenda, cursa de muntanya nocturna també al poble que organitzem des del Club Excursionista Montblanc.

RECORREGUT I PERFIL DE LA CURSA D'AVUI

No hay comentarios:

Publicar un comentario