jueves, 22 de mayo de 2014

Trail Vilaplana - La Mussara 11/5/2014

Després d'un bon temps sense córrer per muntanya, tocava fer algun trail, i així ha sigut, a la Cursa Vilaplana - La Mussara, de 14,6km i 950+ de desnivell.
La cursa sortia de Vilaplana i s'enfilava per una pista que posteriorment es transformava en camí per acabar pujant pel Grau de les Campanilles, amb una mica de grimada en alguns trams, fins dalt del poble de la Mussara.
A les 9 es va donar el tret de sortida i els 133 corredors enfilàvem amunt.
Vaig col·locar-me en una bona posició només sortir i aguantava el ritme. Amb mi anaven el montblanquí Josep Bertran i un noi de la meva edat anomenat Roger Navarro.Els tres duiem un bon ritme, i jo anava bé, però al km3.5 amb el primer avituallament, em va agafar flato, només bebent una desena part del gotet amb aigua que hi havia i la resta llançant-me-la per sobre. Vaig perdre posicions i els 2 companys se'm van escapar. La pujada pel Grau de les Campanilles va ser molt dura i finalment vaig arribar a dalt del poblet de la Mussara amb 1h 05min mes o menys. Allà vaig parar a esbufegar un parell de segons i vaig anar cap a l'avituallament. Un gotet de suc de prèssec i una mica d'aigua i avall! En el curt tram d'asfalt em va agafar rampa als bessons un parell o tres cops. Ara començava la baixada, per fi! Llàstima que no sigui gaire tècnic baixant i això em va fer perdre força temps i algunes posicions. Al principi de la baixada em vaig trobar el Roger Navarro que em va dir que s'havia torçat el turmell, li dono ànims i segueixo. El tram final de pista el vaig fer molt ràpid i vaig arribar a meta amb un temps de 1h 36' 53''


Llàstima pel flato, he entrat el 30, m'hagués agradat fer millor temps i posició. Però em quedo amb les sensacions que he tingut ila satisfacció de tornar a pujar al podi com a 1r de categoria M1 (sub19)

No hay comentarios:

Publicar un comentario