jueves, 8 de mayo de 2014

Cursa a l'Ermita de Sant Josep 1/5/2014

Com cada 1 de maig, a Montblanc fem la cursa a l'Ermita de Sant Josep
A les 8:45 quedo amb el David Arjona i pujem caminant fins a l'Ermita de Sant Josep. Allà em trobo amb el meu amic del Aran Nòrdic, el José Ramon Rodríguez i el seu pare. Escalfem junts i a les 10 ens col·loquem a primera fila per esperar el tret de sortida.
Els primers quilòmetres tot molt bé, a un ritme molt bó però que sabia que hauria de baixar pq al km3 s'acabava la baixada. Creuem el poble per la Muralla

Però al km 5, que passo amb 19min 31seg, em comença a agafar una mica de mal de panxa. Just quan comença la pujada, m'atrapa el David Arjona i fem la pujada junts. Un cop arribem al capdamunt de la pujada, al punt quilmètric 6,3, em separo d'ell
A la baixada m'agafa una lleugera sensació de flato que acaba al cap d'un km. Quilòmetre 8 i és moment de recuperar tot el temps perdut, és quasi impossible el sub40 però m'hi vull atansar tan com pugui. Avanço alguns corredors i al km9 em trobo al meu professor de Tecnologia que està amb la bici i em tira aigua a la cara mentres m'anima. En aquest últim quilòmetre pujo el ritme i avanço alguns corredors tot i la pujada que hi ha. A pocs metres de la meta em "pico" amb un noi del Reus Running en un sprint, veig que em guanya, però de sobte sento tota la gent animant-me i faig un esprint digne de 100 metres llisos i l'acabo guanyant!
40 minuts i 24 segons, bon temps tenint em compte el desnivell del recorregut i les molèsties a la panxa durant un tram de la cursa. Per la resta molt content, i per acabar-ho d'adobar, primer de la categoria M1, relament 2n, però com que el meu amic Jose Ramon Rodríguez va quedar 4t general, pujo al podi de categoria jo i ell al de la general!

No hay comentarios:

Publicar un comentario