lunes, 14 de enero de 2019

Cursa Solidària Dominiques Tarragona 13/5/2018

Amb ganes de fer un bon test de 5km en ruta per provar de fer sub17 d'una vegada, que no hi ha manera...


En arribar a Tarragona, vaig quedar amb el Carles per escalfar junts i xerrar una mica, ell també volia provar el sub17 i el circuit era ideal, 2,5km rectes per anar, gir, i 2,5km rectes tornar, l'únic handicap podia ser el vent que fa sovint al espigó, però no hi havia excuses.

Havent escalfat una estona (4km), ens vam dirigir a la sortida i vam veure algun corredor bo, no massa nivell, però tindriem bones llebres, i amb sort podriem rascar podi general i tot.
La sortida va ser "lenta", ningú es decidia a tirar i avançavem a ritme molt més lent de l'esperat per poder fer el sub17 (cal córrer a 3'24''). El 1r quilòmetre va sortir en 3'29'' i el 2n en 3'39''!
Llavors allà el Nacho del Bikila va decidir tirar sol i es quan la cursa es va animar. El Jorge de Andrés, el Luís Alvarez i jo el vam seguir, i el Carles es va quedar una mica enrere. Poc després vam fer el gir del km2,5 i vam tornar.
El ritme havia pujat molt, i jo anava prou bé. Em vaig enganxar al Nacho i el Jorge i el Luís van tirar més (estan més forts). El 3r quilòmetre va sortir a 3'18'', haviem recuperat una mica, però caldria exprimir-se molt per poder baixar de 17', potser massa. Vam seguir a bon ritme per l'espigó i veiem com anavem retallant metres als corredors de darrere, però també com s'ens escapaven els 2 de davant. Vam completar el 4t quilòmetre en 3'20'', i jo ja anava bastant perjudicat, però em quedava una bala, i la vaig guardar fins que a 250m de meta, vaig fer un canvi de ritme que el Nacho no va poder seguir i vaig entrar a meta en 3a posició general i un temps de 17'00'', fent que el fort sprint final no servís per baixar de 17'.



Va ser una llàstima, repetia el temps dels 5km de La Pineda del 2016 i s'em resisteix el sub17... També va influir l'inici lent, va ser una cursa tàctica, però qui sap si sortint més ràpid hagués pogut fer sub17... en fi, ja arribarà en una altra ocasió.
Com a part positiva, podi general com a 3r, al final va guanyar el Luís amb 16'45''.


També van refredar junt amb el Carles, que no va tenir el dia, i l'Àlex Folch, que havia vingut a animar.


A veure quan tinc la oportunitat de fer un altre 5km, tot i que haver repetit el 17'00'' em dóna motivació i alhora desesperació, però no em rendiré.

RECORREGUT I PERFIL DE LA CURSA D'AVUI

No hay comentarios:

Publicar un comentario