lunes, 21 de enero de 2019

5.000 en pista Barberà del Vallès 22/5/2018

Vaig veure que feien aquest 5.000 en pista a prop de la uni, i vaig decidir apuntar-m'hi, a veure si hi havia sort i queia el sub17, qui sap si en pista és millor que en ruta...
Vaig anar-hi a peu amb una amiga atleta de la uni i allà ens vam inscriu-re i vam participar.
Primer va córrer ella i jo, mentrestant, vaig escalfar. Més tard va ser el meu torn i vaig sortir en una sèrie on no hi havia massa nivell.


La sortida va ser a ritme força controlat, sense passar-se, i vam passar el primer 1.000 en 3'24'', ara calia mantenir aquell ritme i acabar apretant una mica. Erem un grupet de 3 a davant i anavem a bon ritme, però cada cop es feia més dur, no sé si mentalment per les voltes o perquè el tartan estava molt dur, o aquesta era la meva sensació, però em vaig anar desinflant poc a poc, tot i que mantenia el ritme del grupet.
El segon 1.000 vam passar-lo en 3'26'', acceptable, però el tercer en 3'29'' i veia com anaven volant segons... S'em feia molt difícil anar més ràpid, i cada cop anava més lent. El quart va ser en 3'33'' i ja veia que era impossible, però a l'últim 1.000 vam apretar una més i vam fer-lo en 3'27''.
Finalment 2n de la sèrie (vam arribar els 3 amb 2'' de diferència) amb un temps de 17'22'' i amb la sensació d'haver-ho donat tot. I es que quan no s'està acostumat a la pista, es fa molt dur... Però content d'haver donat el 100%, ara mateix aquest és el que valc en pista, almenys en la de Barberà, força dura, cosa que també van comentar altres atletes.
Ara a seguir entrenant i preparar la pròxima cursa

RECORREGUT I PERFIL DE LA CURSA D'AVUI

No hay comentarios:

Publicar un comentario