viernes, 31 de marzo de 2017

Cursa de la Nòria de Torrelameu 13/3/2016

Un any després, tornava a la Cursa de la Nòria, una cursa força bonica ja que es disputa en un circuit entre arbres fruiters, el riu, i el poblet de Torrelameu, amb bon ambient i cada any bona temperatura.


També havia vingut el Jose Ramon, de la Val d'Aran. I després d'escalfar una estona, ens vam posar a la sortida. Venia motivat de la cursa de Cambrils, amb ganes de fer un bon resultat.


La cursa va començar amb un quilòmetre de baixada que vam passar en 3'28", vaig anar agafant el meu lloc a la cursa. Ens vam posar per enmig d'uns camps de fruiters i al cap d'uns 2,5km vam tornar cap al poble, prop de la zona de sortida, per fer un altre bucle més llarg. Ja portava vora 9'30".


Al cap de poc, es van separar la cursa de 5km i la de 10km i allà ja quedavem menys corredors, seguiem per una pista asfaltada que es feia una mica monòtona. Em vaig ajuntar amb un noi de Girona, i ens anavem fent relleus ja que s'havia girat una mica de vent.

Vam arribar al km5 amb 18'54" on hi havia l'avituallament, em vaig hidratar una mica. Al cap d'uns metres vam girar per agafar un camí de terra, on vam passar el km6 (22'48") i seguidament ens vam posar pel camí al costat del riu. Les llargues rectes es feien molt pesades (tot i que el paisatge era molt bonic) i feien baixar el ritme. Feia estona que notava que no anava massa bé, potser la càrrega d'entrenos m'afectava, però encara anava amb el noi de Girona i l'Steven Sharp del Last Zankada.

Quan vam acabar el tram de riu al km9, que passàvem amb 34'29", vaig despenjar-me del petit grupet i vaig anar retallant segons.
L'últim quilòmetre era en pujada, el mateix que haviem fet al principi de baixada. Vaig apretar força, vaig arribar al poble i vaig entrar a meta amb 38'12", fent un bon últim quilòmetre en 3'40".


Finalment, 7è general i 3r de categoria (1r el Jose Ramon) i no molt bones sensacions, tot i que tampoc dolentes. Val a dir que no era un circuit fàcil!


No hay comentarios:

Publicar un comentario